Stress!

Sorry för dålig uppdatering men har packat som en idiot och sådär, är inte riktigt på topp just nu! :/ men idag har jag iallafall fikat med med min syster och hennes kompis å deras barn. Efter de åkte vi hem till Fia och nu sitter vi här och myser lite.. Min älskling är i Täby centrum och kollar runt lite tror att han skulle klippa sig också, hihi jag har sagt till han å börja ha frisyr nu. :) han är så fin i det och jag märker själv att han tycker om de själv! :) har inga andra planer för idag faktiskt.. Får se vad som händer.. Imorgon är det nyårsafton och de firas med min älskling och vänner i stan. Vi har bokat bord på en fin resturang och sen ska vi gå till slottet och kolla på alla fina raketer! Kommer bli MYSIGT som fan! Uppdaterar senare! PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0