Trött?!?

Alltså vad är det med mig? Jag är inte trött, Kan de bero på att jag vaknade vid 3 idag? :/ hmm! SMART MALIN! Faan då! Aja finns inte så mycket att göra åt saken tror ja.. Kim & Elda sover som två döda!! Lycka till å väcka dom.. :( har kollat på alla serier som ja gillar å sådär så de kan ja inte heller roa mig med.. Åå.. Måste sova för älsklingen jobbar imorgon och måste få upp han så han inte försover sig, då kan de bli jobbigt.. Så 6 står klockan på CHECK! Sen får jag somna om å sen hem till syster Fia & mysa lite då tar jag en lång promenad med elda dit så hon också får röra på sin lilla rumpa ;) ska passa Simone imorgon också, världens bästa unge, finns inget ont att säga om henne, hon har en STOR plats i mitt hjärta ska ni veta. Nää nu ska ja sova.. Puss på er god natt!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0