At my place!

Helluu :)

Ligger hemma i sängen och väntar på att min älskling ska komma hem från jobbet och sen ska han vidare på ett till jobb kl 4 som han ville att ja skulle följa med på.. Jag vet att ja sa att jag ALDRIG mer ska följa med han men va faan gör man inte för den man älskar? <3 Jag gör ALLT för honom och han gör ALLT för mig! Det gäller att ställa upp för varandra!



Pappa får ta Elda medans vi är borta också, han har ju dock haft henne hela dagen men va gör de med en liten extra timme? ;) Pappa är snäll han, passar Elda och hämtar å lämnar mig! TACK!

Vet ni vad som har hänt? :( Jag och Sara beställde ju två par stövletter men nu fick hon mail om att dom tydligen är slut! Vad är de för stil? När vi beställde så fick vi ju "bekräftelse" och nu säger dom att dom glömt uppdatera sidan! Dåligt tycker jag.. Men vaa faan de finns fler skor, de är inget att hänga läpp för ;)

Imorgon ska vi ut också det blir bara Jag, Kim, Sara & Kippe! :)
Men de blir nog skit kul!
Är riktigt taggad, det har ju kommit ut MASSA nya grymma
låtar nu som man måste inviga on de dancefloor! :D


Vad ska ni göra idag mina fina?




Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0