Dagen börjar närma sig sitt slut och kudden ropar efter hjälp! ;)

Heej på er mina FINA läsare!

Tack för alla kommentarer ni är UNDERBARA ska ni veta! <3

Vi beställde hem mat thai/pizza :) Vi åt och umgicks lite sen så myste jag och älsklingen ;) <3

Efter ett tag så drog vi hem till Kims föräldrar och tog en kopp kaffe och snackade lite med dom sen rullade vi hem!
Så nu sitter jag här framför datan och ska snart tvätta av mig sminket, borsta tänderna och sen lägga mig och somna i min pojkväns varma famn! Åååh vad mysigt! :)

Har varit en riktigt skön dag! Varför ska man alltid gå ut och äta å sådär bara för att det är ALLA <3 DAG? Då man lika gärna kan spendera dagen/kvällen med sin pojkvän hemma, ensammna? utan folk som glor medans man äter å sådär? tycker det är riktigt skönt att bara vara hemma faktiskt! Speciellt när man får spendera tiden med sin underbara pojkvän! <3

Förresten ni såg inlägget om Kim? Han fick tårar i ögonen när han läste det!!! Så jävla gulligt <3
Min älskling är riktigt underbar han!


Imorgon blir det att vara hemma från skolan igen, är inte riktigt frisk än :/ Och imorgon skulle vi till stan och gå runt och kolla på moskeer heter de så? Vem vill gå runt i 20 minus och kolla på saker man inte ens är intresserad av? INTE JAG! Speciellt inte när jag inte är frisk, tänker faan inte bli ännu sjukare av att göra något jag inte tycker om! :)


Nu är de fixdags sen sova.. Skriver imorgon..



Pusspuss <3



Kommentarer
Postat av: camilla

ne moskeerna kan dom ju lika gärna ta bilder på å vissa i skolan för dom som vill se typ..



Färstår att han blev tårögd, det var verkligen jätte fint skrivet!

2011-02-15 @ 07:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0