Hämta Monis på dagis today <3

Försov mig imorse ungefär 10 min..

Hade en kort dag idag, SKÖNT! Läraren sa att hon inte visste vad vi skulle få för uppg :/ Konstigt men skönt.

Så just nu sitter jag hemma hos syster Fia och ska snart gå och laga en nagel (fastnade i garderoben) :(

Sen ska jag hämta min älskade SIMONE på dagis! Sötaste ungen <3



SIMONE OCH "HENNES" HUND! <3
Snacka om att dom två älskar varandra!


"Jobbet" ringde mig idag så snart så j*vlar ska jag sätta igång och tjäna lite extra pengar! OM jag är glad över de?!? YES! Ska dit den 16:de, påminner ni mig? :)

Imorgon ska jag hämta pengar på Loppan (second hand) har lämtat in kläder så ja får pengar!
Väldigt smart sätt att "få" extra pengar, varför ska man ha kvar "gamla" kläder när man kan lämna bort dom å köpa nya? ;) ME LIKE!!

Ska försöka färga håret idag eller imorgon, MAN KAN INTE GÅ RUNT MED UTVÄXT!! BLÄÄ

Har inte så mycket mer att skriva faktiskt, är stallledig idag..

Ska kolla upp en praktikplats också, börjar bli bråttom, har två allternativ.. Ska kolla de idag! :)

Ni ska få se bilder jag inte lagt ut förut ;)
Som jag hittade nyss på min systers data..

Fin tröja va? Fick den av Kims mamma i julklapp! <3


Skriver sen! Puss på er..






Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ville bara säga att jag följer din blogg varje dag, den är väldigt intressan. och du verkar vara en snäll och rolig tjej :)

och jätte gullig hund förresten!! :):)

2011-02-09 @ 08:00:14
Postat av: Camilla

Jag håller med lina. men ville säga gud sån gullig liten tjej du är moster till =)



ha en fin dag!

2011-02-09 @ 08:19:11
Postat av: Malin

Tack! Vad snälla ni är! Det värmer kan jag lova!! <3

2011-02-09 @ 08:41:20
URL: http://peaaarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0