Jag är nöjd! :)

Nu är jag på bättre humör! TACK OCH LOV!
Jag är riktigt nöjd med mitt prov, ni vet när man känner att man kommer få iaf ett G eller kanske högre? Exakt så känndes de :) Får veta svaret på provet om typ 3 veckor, ruttet! :(

Nu har jag bara ett prov till som ska göras idag sen hoppas ja på G i Svenskan :)
Fast de vet jag att jag inte kommer få så bra på men ja ska iaf försöka!


Idag ska jag inte göra någonting, idag ska jag och älskling iaf gå och lägga oss tidigt så mycket vet jag!
Kan inte gå och lägga mig så sent som vi gör hela tiden, kroppen mår inge bra av de!!

Mamma har beställt saker till mig också så snart kommer ett par overknee stövlar, en skit fin väska, en bikini och en RIKTIGT snygg jacka.. Fast jackan måste jag åka och köpa i stan, får ta en sväng dit med min älskling!
TROR NI JAG ÄR GLAD ELLER? :) <3




Skriver senare mina underbara läsare!


Puss & Kraam!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild

2011-02-24 @ 11:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0