Jag är sämst :(

Förlåt att jag inte har bloggat någonting men när jag är sjuk så orkar jag verkligen inte :/

Jag kan skriva lite vad jag gjorde i helgen :)

I lördags så övningskörde jag med pappa och de gick huuur bra som helst, jag siktar in mig på att ha ett körkort i sommar! Ni vet när man verkligen känner att man är duktig och man verkligen vill något så kommer man att lyckas!

Senare på kvällen så ville Natha att jag och Kim skulle komma ner till Bowlingen och umgås så vi tog en sväng dit och det slutade med att vi drog hem till Carro och Porre och festade lite själv drack jag bara en long drick och en öl.. Tänkte eftersom ja är sjuk så är de väl inte så bra att dricka.. :P

Sen blev de 3 kr så vi alla gick dit och dansade lite och umgicks :)

Sen när krogen stängde så åkte Kim och Isak och hämtade Elda och vi drog hem till Carro och Porre igen, där vi skulle sova.. Vi satt där ett tag och snackade och skrattade och hade det väldigt trevligt faktiskt :) Sen drog alla hem och jag, Kim, Carro, Porre och lilla Elda gick och la oss! :)

På Söndagen (igår) så gick jag och Kim ner och köpte baguetter och vitlöksost så vi satt alla fyra och åt frukost och hade riktigt roligt (vi mobbade Porre som blev fruktansvärt full dagen innan) Han va så himla bakis, de va så himla roligt haha! :D

Senare på kvällen så blev de bingolotto när vi hade spelat sista spelet så åkte vi hem till Kippe och Sara och kollade på Wallander, faan vad jag älskar Wallander filmerna! Dom är grymma! <3

Idag: Hemma från skolan, hostat hela natten :/ Jag och Elda har myst heeela morgonen, hon är såå himla mysig så det är heelt sjuukt!

Klockan 4 ska jag ner till min kära frisör Steffi och klippa mig å sådär :) Naaaajs!
Men undra vad jag ska ha för frisyr, hmm?!? De får bli nått kul, hon får fria händer som alltid! :)

Sen ska jag och Pappa övningsköra! Asså jag ÄLSKAR att köra bil det är riktigt roligt! <3


Skriver senare, kan lägga in en bild sen på mitt "nya" hår! :)



Puss på er mina fina läsare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0