Kallt :/

Heej!

Kom hem för ett tag sen.. Älsklingen skulle iväg på ett jobb i Bålstad och frågade om jag ville följa med, jag frågade ungefär hur lång tid de skulle ta och han sa ungefär 10 min..
Självklart att jag följer med då lixom eftersom vi skulle äta middag på Max också..
När vi kom fram så bad han mig följa med in men jag pallade inte för de va typ en meter snö så man kunde knappt gå så jag satt kvar i bilen och spelade på min mobil..
Tiden gick och gick jag började måla naglarna ringa runt till olika folk och tillslut blev bilen bara kallare och kallare och jag hade suttit där ca en timme och 40 min :/
Jag satte på bilen (vet inte hur man gör med friläge å allt de där.. :/)
Men klarade de tillslut med lite hjälp på telefon..
Yees jag fick värme och efter ett litet tag ringer Kim mig och frågar du ska inte komma in hit och värma dig? HAHA! Snällt att han frågar de efter såå lång tid,
NEJ TACK SA JAG, JAG HAR DE VARMT HÄR I BILEN JAG FICK IGÅNG DEN SJÄLV :D

Medans jag spelar så känner jag att någon kollar på mig så ja kollar upp och då står de en tant och glor på mig och försöker öppna dörren haha (rädd!!)
Jag öppnar och hon säger varför sitter du här och fryser för? du kunde ju suttit i min soffa och kollat på film medans Kim jobbar. HAHA sööt tant! :) Och jag svarade nej tack de är bra de är varmt här i bilen nu...

5 min senare älsklingen va klar då jag hade suttit i en bil i över 2 timmar :( De va långa ungefär 10 min!

Sen fick jag mat i magen och fick komma hem till en varm säng! :D


Nu är jag hemma och tror att vi ska göra ABSOLUT ingenting! Mår inte så bra på kvällarna är trött och näsan är heeelt igentäppt..


Det har varit mig dag, ville dela med mig av den :D

JAG NÄR JAG VA LITEN, VET INTE HUR GAMMAL JA VA TYVÄRR :( <3


Pusspuss!




Kommentarer
Postat av: Lina

Haha du är rolig :) och söt bild på dig!

2011-02-12 @ 10:29:08
Postat av: camilla

hehe vilken kväll du fick =/.. lätt inge vidare

2011-02-12 @ 12:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0