Känner mig så FIN! :)

Kom hem till Kippe & Sara för en stund sen, har precis gjort naglar, OM dom vart fina.. Jag är riktigt nöjd, har förstärkt mina egna så det är inga "lösnaglar" riktigt duktig tjej och riktigt trevlig. :)



Nu har vi precis smällt i oss kebab och pizzabröd, gott..

Och nu sitter vi i soffan och chillar, Sara ska fixa sina naglar på sig själv så hon också är fin till kryssen :)
NAJS!

Imorgon är de ju kryssning, fy faan vad kuul de kommer bli.. <3

Har ingen aning om vad som händer ikväll, ska väl bara ta de lugnt och mysa!

Sitter just nu och muppar mig i soffan å såhär ser de ut precis just nu, HAHA!
Sara påpekade att jag har väldigt stora påsar under ögongen, jag MÅSTE sova bättre :(




Sitter och funderar på en HISS & DISS lista :) Så håll ögonen öppna ;)





Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0