Morning sweeties!

God Morgon!

Sitter hemma hos Sara har varit här sen tjugo i 8 :)
Vi börjar 10:00 idag och har tydligen prov, vilket jag fick reda på nyss :/ Hoppas jag klarar de då..

Klockan 3 så ska jag göra naglar, det får bli gelé den här gången, har aldrig kunnat haft de utan har bara använt akryl så får se om de funkar vilket jag hoppas på för tjejen som gör naglarna är GRYM!


Har lite outfits bilder som ja tog nyss! :)
Hämtade ut ett paket med kläder/skor igår! LOVE IT
Allt satt skit bra och jag är jätte nöjd! Så here it comes..

Mina nya byxor, köpte svarta också, ska beställa mörkgröna också..


Nya byxor/linne :)


FACELOOK!





Skriver sen! PUSS!




Kommentarer
Postat av: M

Snygga byxor!! Vart har du köpt dem? :)

2011-02-01 @ 19:11:12
Postat av: milla

Jätte fina nya kläder! Hur bor du? är så nyfiken, kan du inte lägga upp lite bilder på hur eran lägenhet ser ut?



kram

2011-02-01 @ 21:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0