ONSDAG = KRYSSNING

Heelluu :)

Försov mig på första lektionen, jag och älsklingen sov över hos Kippe & Sara inatt.
Det var inte speciellt skönt för vi hade ingen plats att sova på för deras soffa är jätte smal.. :(

Idag har vi gjort skolarbeten hemma som vi måste skicka in ikväll för de ska vara inlämnat imorgon och eftersom vi inte är hemma då så måste vi fixa de idag :)

Vi måste fixa skjus in till båten också :/ Men vem? Pappa är upptagen och han ska ju passa lilla Eldish ikväll/natt imorgon :) Snäll han är! Natha tog en bild på henne idag som ni ska få se, hon har verkligen blivit stor nu min lilla tjej! <3



Måste vänta på att min älskling slutar också så jag kan åka hem och packa väskan inför kryssen, vad F*N ska jag ha på mig? :/ Måste köpa MASSA nya paryklänningar..
Har typ slängt allt i min garderob.. *suck*

Fick en kommentar om jag kunde slänga upp bilder på mitt hem, visst kan jag de.. Gör de på fredag..
Håll ögonen öppna ;)


Det ska bli så himla roligt ikväll, ser verkligen fram emot kryssningen, massa tjejer och två fina killar <3
Kommer bli grymt roligt..




Nu ska jag äta Gulash (stavfel) soppa med gräddfil. :) GOTT!!


Pusspuss <3



TA HAND OM ER SÅLÄNGE!



Kommentarer
Postat av: Marvin Brantklev Flink

Ofta Linn och natha var med. såg inte dem :)

2011-02-09 @ 23:40:24
URL: http://maarvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0