Riktigt naaajs!

Heej!

Kom hem för en stund sen har varit hos Kims päron hela kvällen. :)

Efter att ja åt frukost så åkte vi till kims föräldrars stall och kollade på när dom sålde en häst trailer, sen drog vi förbi arninge och köpte presenter till Kims mamma för hon fyller år imorgon, kan tyvärr inte säga vad vi köpte för hon läser min blogg :P sen hem till dom och va där ett tag och snackade och fikade å sådär sen åkte vi till stallet och tog in hästarna åt Pappa!

Vidare till Il Forno och köpte med oss pizza/thaimat efter de hem till kims föräldrar igen och åt..
Satt där och snackade ännu mer.. Sen åkte vi och tvättade bilen och vidare hemåt :)

Har klippt Eldas klor, min duktiga tjej :) <3

Imorgon ska jag & älsklingen träna :) FAAN vad skönt de ska bli och börja träna nu.. Så nu gäller de att äta bra och träna många dagar i veckan, ska försöka gå ner 5 kilo (det är ju inte så mycket, vägde -5 kilo innan ja träffa kim) Haha heelt sjuukt att man går upp i vikt bara för att man mår bra! Men det är mitt mål iaf!

Efter träningen ska vi hem och fixa oss fina för sen ska vi fira Kims mamma och hans syster <3

Tog lite bilder idag som jag ska dela med mig av, det har ju varit så fruktansvärt fint väder idag <3 ME LOVE!
Så idag har solbrillorna använts flitigt!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0