Shopping & Bio!

God Morgon!

Kunde inte skriva igår för jag var först och shoppade massa kläder med mamma & syster! Fick med mig en del saker hem som jag behövde :) Som t.ex. en svart kort klänning, bh & trosor, pyjamasbyxor, jeans, två "blusar", 4 par strumpbyxor.. :)
LÄGGER UPP DE JAG HAR KÖPT I ETT ANNAT INLÄGG :)


Senn när jag kom hem så duschade jag & fixade iordning mig och sådär så kom tjejerna och hämtade mig :)
Vi åkte till Kista och såg den nya filmen burlesque, den var sååå jävla grym! Riktigt värd att se på bio!!

Efter de så körde dom mig hem till Kims föräldrar där Baby va..

Vi satt där och umgicks rätt länge sen åkte vi hem och slocknade direkt <3

Nu sitter jag här och har precis ätit frukost och väntar på att mamma ska ringa, ska möta henne och gå en prommenad med Elda :) Det är ju så fint väder idag!

Sen har jag inga planer för dagen, får se vad som händer! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0