Åååh!

Heej, FÖRLÅT för dålig uppdatering, kunde inte skriva igår för att jag och min älskling var på bio, vi såg Love And Other Drugs, alltså den filmen var riktigt grym kan rekomendera den till alla, själv satt jag och bölade som vanligt, är så himla känslig när ja kollar på film :( Men den va BÄST! Snart ska vi se den där med Cher & Christina Aguilera, den verkar så j*vla bra (en typiskt mig film) älskar sånna filmer..


Hela dagen idag har vi hjälpt Sara & Kippe med deras lägenhet som är så jävla fin, ååh vad den är fin.. Det har gått fort som f*n att fixa allt så den är i stort sett klar nu.. Det är jätte mysigt här..

Vi har precis ätit Thai mat, Kina mat, Pizza, Kebab, jaa alla tog olika saker ;) Blir så när man är många alla vill ju äta olika lixom :D

Nu sitter jag och tar de lugnt i soffan och dricker ett gals vitt vin, GOTT :D Jag har börjat tycka om vin :/
Har alltid hatat vin.. (de har väl med åldern att göra) :P


Så vi ska nog bara vara här ikväll och mysa å umgås lite, kul när alla är samlade och umgås ÄLSKAR DE!

Och TACK MILLIS: Vet inte vem du är men du kommenterar alltid så gulligt/fint i min blogg, uppsattar det verkligen, så alla som läser kommentera gärna, det gör mig mer motiverad till att skriva.. Och ni kan ju gärna ge mig lite tips på vad jag ska skriva... :)


Eftersom jag inte är hemma så får jag ta en väldigt gammal bild från Saras data ;)




PUSS PÅ ER! <3


Kommentarer
Postat av: milla

=), Vad kul att göra någon glad! tack själv. va rädd om dig! kram

2011-01-30 @ 09:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0