Äntligen hemma!

Shohoo..

Kom nyss hem, älskingen hämtade upp mig hemma hos Linn nyss eftersom han slutade jobbet nyss!

Idag har jag varit i skolan och vi hade de hur slappt som helst, skit skönt.. :)

Sitter och funderar på hiss å diss listan vad som ska stå och inte stå, hehe man man ju inte skriva ut vad som helst lixom.. ;)

Nu ska ja fixa med de sen ska ja till stallet och sen har ja ingen aning om vad som händer..

Juste, hittade inget täcke, alla var slut i hennes storlek. :/ SKUMT
Men pappa ringde och sa att han har köpt ett täcke till henne idag, fy faan vad snäll han är!!
En sån PAPPA får man leta länge efter, någon som ställer upp så mycket som han gör.
JAG ÄLSKAR MIN PAPPA..
Nu har hon ett fint passande täcke, de andra kan hon ha men är lite förlitet så bäst att köpa ett nytt..

JAG OCH MIN PRINSESSA!



Nu ska jag gå en runda med mina älsklingar, så see yoou soon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En sån pappa får man leta efter? :



Det är ju inte så att man väljer sina föräldrar.

2011-01-24 @ 17:15:45
Postat av: Anonym

men snälla, det är ett uttryck som man säger! Om du aldrig har hört det förut!!

2011-01-24 @ 19:05:56
Postat av: Anonym

så du går omkring och ba: min pappa har jag letat efter länge. pucko

2011-01-24 @ 21:23:42
Postat av: Anonym

NÅN som är liiite korkad och en smula dum i huvudet här på Malins blogg?! Trodde du hajade för länge sen att du inte har nåt att göra här? Men men det är ju så att vissa inte verkar förstå. Patetiska stalker!

2011-01-25 @ 09:59:59
Postat av: Anonym

Hej! Vadå tror du att alla anonyma är samma person? =(

Då vill inte jag komentera här igen, tänkte skriva bra saker men du är så otrevlig och elak i dina svar som jag läst.. Om dom skriver dumma saker så behöver du vell inte vara dum ? =(



Du verkar inte vara så snäll..

2011-01-25 @ 11:57:28
Postat av: Anonym

Eh? What? För det första är jag på Malin sida. För det andra lackar jag ur på patetiska människor som du som skriver/kommenterar onödiga saker. Har man inget konkret och vettigt att säga - säg det inte alls!

För det tredje så brukar inte jag kommentera hennes blogg.. visst, jag kanske gjorde fel i att anta att du var en viss person..men det är för att denna personen ALLTID kommenterar Malins blogg med skitsaker. Alla andra brukar faktiskt vara trevliga.

Snäll är mitt andra namn! ;)



Ps. Att skriva pucko till någon..sen när var det snällt??? Ds.

2011-01-25 @ 16:46:47
Postat av: sam

Dom anonyma komentarerna som är taskiga kan ju vara flera stycken personer? Det är normalt att inte vara omtyckt av alla? Shit va dryga ni brudar är ibland altså!



Om det är så jävla jobbigt att få elaka kommentarer så är det vell skit dumt att ha en offeciell blogg ? Herregud hur orkar ni med er själva!



Jag tycker för övrigt den här bloggen va Ganska tråkig.. och jag håller med man väljer inte sina föräldrar. och ni alla är helt efterblivna och borde skaffa ett liv !



2011-01-25 @ 17:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0