Bed Of Roses

Litet kvällsinlägg såhär innan läggdags, är sjukt trött, har hållt igång hela dagen tycker ja..

Jag och älskligen åkte och köpte färg, åkte hem till hans föräldrar drack kaffe å sådär efter en stund så drog vi hem, påväg hem fick ja iden om att fixa om hemma så de fixade älsklingen när vi kom hem, jag kan ju inte bära massa tunga möbler .. ;) Ringe Kippe och Sara som hjälp men de hann bli färdigt innan dom kom så när dom kom så satt vi och snackade lite sen fixade jag älskingens hår (vart väldigt fint) Jag har en riktigt snygg pojkvän ska ni veta!!

Vi satt här och funderade på om vi skulle hitta på något, sen kom Kippes kusin Kim hit och umgicks å snackade lite med oss.. Vi kom fram till att vi alla skulle åka in till stan till nått ställe som heter ballbreaker, där man kan spela bowling, bilbana, karaoke, biljard, mm. Verkade skit kul men när vi väl hittade dit/kom dit å står utanför och ska precis gå in så är de 20 års gräns! FUCK!! Det sabbade de hela lite, vi kunde ju haft de skit kul därinne..
Vi fick med oss några till, glömde skriva de däruppe, men de va Natha, Linn, Lizan och Anzo.. Riktigt roligt att vi va många men det fuckade sig ganska bra, sen skulle vi dra och spela lasergame typ men de hetter något annat och de var såklart stängt! Så vi drog till donken i hägernäs och åt lite mat sen åkte vi hem till oss och satt här en stund, nu har alla åkt hem å vi ligger och ska snart sova.. Skönt för jag är riktigt trött..

JAG & SARA MÖS LITE I BAKSÄTET PÅVÄG TILL STAN ;)



SEN MÖS JAG MED MIN UNDERBARA POJKVÄN!


BILD TAGEN PRECIS NYSS, SÅ NU SKA VI FORTSÄTTA MED
VÅRAT.. ;)


Skriver imorgon när ja vaknar..

PUSS PÅ ER!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0