Dag 15 – Mina drömmar.

Dag 14 – Vad hade jag på mig idag. (från igår, glömde ju bort att skriva de)

Igår hade jag på mig leggins och ett grönt långt linne och en tunn kofta över, och sen uggs!



Dag 15 – Mina drömmar.

Oj, har ju ganska många drömmar, det jag vill helst är att flytta till en hästgård med min pojkvän Kim och ha 2 hästar och starta ett hunddagis och hundhotell, älskar att hålla på med djur!

Sen en annan dröm är att resa runt till olika länder och utforska! haha låter lika konstigt men typ åka till LA och kolla runt i deras affärer gå och festa på deras klubbar mm!

Att jag skulle vinna på en lott att man vinner de där 50 000:- i månaden i 25 år! Haha de skulle vara rätt tråkigt! :D






Sen har ja hemliga drömmar som ja inte tänker dela med mig me! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0