Dag 21 – Ett annat ögonblick.

När vi hämtade våran hund ELDA!

Vi tittade runt hur mycket som helst men visste att vi inte kunde köpa en för de skulle inte gå...
Vi gjorde de mer för skojs skull för att se vad som fanns å så!
Men sen så hittade vi en annons på valpar som va nära oss och vi åkte och kollade för skojjs skull!

Jag fastnade såklart för den som inte va till salu men sen så fastnade Kim för en som ser ut som elda men de va en hane och ja började fastna för Elda, hon satt i mitt knä HELA tiden och ville inte gå därifrån.. Sen åkte vi därifrån och vi snackade inte så mycket om hundarna men när vi kom hem så började vi prata smått å Kim sa vi har inte tiden.. Å ja som ALDRIG ger upp forsatte snacka om hunden.. Sen så bestämde vi oss för att vi skulle ha hanen för Kim ville inte ha en tik.. Så vi ringer till dom och hanen är tingad *fuck* tänker ja eftersom Kim inte ville ha en tik.. Ja pratade med han och sa vi har världens BÄSTA erbjudande kan vi inte ta tiken? Snälla??

Han ville fundera men i min värld fanns de ingen tid att fundera utan de va åka och hämta hunden NU eller skita i de totalt!

Han sa ring dom och säg att vi tar tiken!

Och jag SÅKLART vart GLADAST i världen!

Jag skulle få en hund som ja har velat ha i HELA mitt liv!

Det är verkligen en dröm som gick i uppfyllelse!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0