Fattar noll! :(

Heej!

Sitter hemma och försöker försärka min lilla prinsessa, men uppfödaren har fortfarande hennes papper.. Måste åka och hämta dom typ NU!
Vi bor ju i samma kommun så de är ju inte speciellt långt att åka!

Igår skrev ja inget om ja minns rätt.. Har blivit så slarvig och glömsk! Haha ja kanske börjar bli gammal! ;)

Jaja iaf, jag var med min syster och Nathalie under kvällen/natten! :)
Vi satt hemma hos Fia och drack kaffe och snackade lite, himla mysigt, sen så slog vi oss ner i soffan och kollade på film tror den hette Bröderna Karlsson åå den va sjuukt bra! Skrattade som faan! Kan rekomendera HÅRT!

Innan ja drog hem till syster så va jag och baby hos hans föräldrar och fikade och umgicks en stund sen åkte vi hem och åt kräftor! Muuuums! Mee LOOOVE! <3


Jaa idag då: Vaknade av att ja hade försovit mig en timme (Kim tröck av mitt alarm i sömnen) till stallet så ja kastar mig upp jag och Kim slängde in oss i bilen och drog till stallet hade nämligen utsläppet! *suck* när vi kommer till stallet så står hästarna redan ute! (lite pinsamt) tror de va Martha (hon som bor där) som hade släppt ut! Gulligt av henne! Det är ju min pappa som hyr stallet så vi har ju ansvar för de men Martha är så gullig och hjälper alltid till när de behövs!

Så jag ställde mig och packade 8 påsar hö, älsklingen mockade och fyllde på med spån..

Sen fyllde vi tunnan i hagen med vatten, fyllde på vatten i boxen, gjorde mat..

Riktigt jobb såhär på morgonen! ;) Man ee ju stark! Haha!


Nu ligger jag i sängen och dricker en drick yoghurt å myser! Ska snart gå ut å röka!


Jag LOVADE att lägga ut bilder från nyår, de kommer.. Min syster har inte lagt upp dom på datan än, ska glida hem till henne om ett tag så fixar de då!


Skriver sen!

Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0