FY FAAN!

GodMorgon!

Shiit, det vart LITE för mycket dricka igår. :/
Men idag blir de nya tag, fy faan.. Men de blir alltid bättre "på kvällen"

Hade iaf jävligt roligt igår, mycket skratt & dans, lite tjaffs å ja vad mer kan man säga..

Tog tyvärr inte några bilder igår, f*ck skulle ha gjort de men vart för mycket dricka så tänkte inte på att ta upp mobilen och fota.. :/

Och snart är de kryssning också, OM jag längtar och min älskling ska följa med på den här kryssen, guud vad kul vi ska ha mina tjejer och min pojkvän på samma gång, kan de bli bättre? NOPE!!


Just nu sitter jag och myser med min fina hund och min baby ligger och sover (som vanligt) Haha!
Hade jag inte varit så bakis så hade jag sovit med han nu också men ja låg i sängen och ALLT snurrade och jag va samtidigt hungrig och RIKTIGT törstig, såg ett stort iskallt glas med Obóy framför mig, då va jag tvungen att hoppa upp ur sängen och gå och göra Obóy! Och vet ni hur gott de va? Har inte druckit de på ett tag nu så de va riktigt smutt..

Ska ner till systemet snart (såfort Kim har gått upp ur sängen) och köpa vin tills ikväll..
Vi tjejer ska sitta hemma hos en tjej som heter Erika å föra lite sedan drar vi ut ALLA tjejerna, fett mysigt!

Nu ska jag ta lite mer dricka sen till stallet och sen ner och handla dricka, hem och duscha och sen fixa håret, sminka mig, välja kläder, äta en riktigt god middag sen är de nog tajm för att bege sig till Erika! NAJS..




Så skriver lite senare (om ja får en lucka)

Pusspuss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0