God morgooon!

Shiit vilken j*vla tröttmössa jag är! Gick upp för kanske en timme sen!?!

Swiss säger de så va den här dagen borta.. :(

Väntar på att min fina vän Nathalie ska höra av sig och säga om hon ska komma hit eller inte!

Igår va ja med Natha och Kim, vi åkte till hans föräldrar och sen va vi i "deras" stall, men innan vi åkte till hans päron så va vi i mitt stall och fixade!

Sen tog vi bara de lugnt på kvällen så körde vi hem Natha lite senare! Myyspys! <3



Haha bilden är typ mer än 4år gammal, jag och min vän Nathalie!

Jag älskar dig så sjukt mycket, du ligger mig varmt om hjärtat!
Kommer aldrig "överge" dig eller lämna dig ensam!

Vad sa vi? Vänner föralltid? <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0