Hemorrojder eller Klamydia?

Kom typ nyss hem, åkte en sväng hem till syster och fikade lite och nu är jag hemma igen..
Idag blir de tacos till middag, gott som faan! Väntar på att min älskling ska sluta, miss him! <3

Haha och jag fick en fråga om jag ska hämta ut något för Hemorrojder eller Klamydia, nej det är inget sånt!
Det handlar om en bra sak, ni kommer få veta (trust me).. Vet att du/ni skrev så bara för att försöka trycka ner mig. Jag tänker inte tjaffsa eller något är ganska trött på de och de är VÄLDIGT omoget faktiskt, har bättre saker för mig än att lägga ner tid på värdelösa människor..

Jag vill lägga ner min tid på saker som jag älskar och bryr mig om såsom mina vänner, min pojkvän, min hund och min familj!



 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fröken är gravid ?

2011-01-15 @ 13:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0