HISS & DISS


DISS

* Idioter i trafiken
: Vissa människor har verkligen fått sitt körkort i ett flingpaket.. Blir så trött, de händer så mycket olyckor nuförtiden.. Min kompis blev påkörd igår hela bilen är förstörd, åhh blir så trött!!
Tänk på andra människor, kör försiktigt! Det är inte bara ditt liv som sitter på spel utan alla i din omgivning!!




* Tidiga morgonar: Guud vad jag hatar att gå upp tidigt! Finns det ens någon som tycker om att det är kul att gå upp tidigt? Tror inte de..

* Bleka människor: Jag tycker inte att det är vackert att vara blek, man ser lite döende ut, typ som att man kommer att svimma vilken sekund som helst.. :/ Inte fint.. SÅ sola solaruim..







HISS

* Handcremé: Hur skönt är det inte att ha mjuka och lena händer? Man ska sköta om sina händer och hålla dem fräsha..

* Iphone 4: Bästa telefonen ever, jag har haft MÅNGA telefoner och det här är helt klart den bästa. Man kan verkligen göra ALLT med den!



* Massage: Det är fan ett av det skönaste som finns (efter sex då) Hehe! Man mår riktigt bra av att få massage, jag och Nathalie brukar göra 10 min på varandra då och då.. Ingen av oss orkar massera länge så vi kör korta stunder ibland..

* Ha fint hemma: Jag tycker att det är väldigt viktigt att ha det fint i sitt hem, det är lixom där man bor och man mår bra av att ha de fint runtomkring sig.. :)




* Sola solarium:
Hur fint är det inte att ha en liten bränna? Mycket snyggare än att vandra runt som ett spöke?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0