I don´t wanna be without you baby!

Heej mina fina läsare!

Sitter hemma hos syster och lyssnar på musik, snackar, fikar å myser..
Nu kom min fina vän Vendela hit, blir alltid lika glad att se henne <3

Igår gjorde jag inte så mycket va bara hemma så kom några polare förbi å umgicks lite.. :)

Jag och Fia satt nyss och kollade på ett Youtube klipp asså jag dör..
När jag får barn så ska Kim och min dotter/son sitta såhär och sjunga!
Jag och Kim brukar sjunga tillsammans dock jag har inte någon bra sångröst men Kim har bra röst, vart jävligt förvånad när jag hörde han sjunga första gången! Min baby e duktig han! <3

Den är värd att lyssna på tro mig!
http://www.youtube.com/watch?v=L64c5vT3NBw


Senare ska jag till stallet sen får jag ta dagen som den kommer! :)

Ska iofs ta modellbilder senare idag också! NAJS! <3



See you later...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0