KISTA!

Heelluu!

Idag har jag varit i skolan och pluggat och umgåtts med vänner..
Efter skolan gick jag och Saffie och hämtade Simone och drog till täby, efter de så hämtade Jocke mig i Vallentuna centrum och jag åkte hem till dom, sen kom baby och hämtade mig så åkte vi hem och fixade lite sen vidare till arninge och sedan kista! Vi fick med oss Kim: Två AS snygga skjortor, åååh vad snygg han va i dom GRRR!! Och jag fick med mig typ en skjort tunika, skit söt! :D


Nu är det sovdags eller mysdags ;)

Skriver imorgon, har sovmorgon till 9 imorgon yees :P



God Natt!


Kommentarer
Postat av: vendela

Imorgon ska vi fan fika innan skolan gulliröven!

2011-01-27 @ 00:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0