KRYSSNINGEN VA GRYM!

Heeej!

FÖTLÅT, att ja inte har skrivit på ett tag!!!!!!!!!!!
Har känt att ja inte riktigt orkade, ibland har man lite viktigare saker att ta hand om än att skriva här ;)

Kom hem från kryssningen för några timmar sen, fy faan i helvete vad roligt jag/vi har haft!
Det var riktigt KUL att åka iväg bara tjejer och festa ( ingen illa menar mot er pojkvänner) <3
Vi firade våran kompis som heter Malin, hon fyllde hela 19 år, vi överraskade henne med en kryssning, hon hade ingen aning om vad hon skulle göra! Fattar ni vilken rolig överraskning! <3

Kryssen började med att 40 min efter vi kom på båten så sitter vi i Vendela, Malin & Saras hytt och dörren slits upp av två vakter SHIIIT alla blev skit rädda och dom säger med finsk dialekt att ni får betala röksanering, HAHA som att vi trodde att de skulle lukta ut!?! ;) Så de va ju bara att skapa ihop 775:- KUL
Men skit samma hela kvällen/natten vart hur grym som helst vi var ju med våran "Hugh Hefner" HAHA!
Först va vi där alla konsärer var och dansade helt vilt till dansband!?! HUR MYCKET HADE JA DRUCKIT?
Sen lite senare vid typ halv 1 drog vi upp till discot! NAJS!! Vi dansade och hade skit kul några hamnade i bråk men de va ändå RIKTIGT kul..

NÅGRA HADE LITE EXTRA ROLIGT MED TORNET OCH TIKKA MASALA!
(ni som inte va där fattar ingenting, synd för er va?)

Tillslut va de läggdags ALLA var heeelt slut.

Sen nu idag när vi har väntat på att komma fram så har vi spelat kort, några har rökt ihjäl sig och några fortsatte supa, vi spelade kort, skrattade, visas gömde sig för folk, vissa spelade spel på maskiner! JAG SÄGER DE IGEN, VI HADE DET HUR KUL SOM HELST!

Vi ska snart åka igen! YEES!!! :D

MALIN MED ÖGONBINDEL!
OCH SEN NÄR HON FICK TA AV SIG DEN INNE I HYTTEN..



JAG SITTER OCH FIXAR MIG!


JAG POSAR VID MALIN, SARA & VENDELAS HYTT
(där allt hände, haha)


TJEJERNA -VENDELA FÖR HON TOG KORTET :(


JAG OCH VENDELA <3


JAG,NATHA&SARA <3


VENDELA,JAG&NATHA <3


VI ÄGDE DANSBANDS GOLVET, DE GICK GANSKA HETT TILL!


VENDELA FICK FÖR SIG ATT PUTTA VÅRAN HUGH HEFNER HELA TIDEN
PÅ DANSGOLVET..


JAG,NATHA&LINN <3


JAG,NATHA&LINN IGEN <3


NATHA&LINN <3


FÖDELSEDAGSBARNET MALIN ÄR LYCKLIG!! <3


SOM SAGT MYCKET DANS! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja de va ju oerhört SYND för mig...... Va bra att ni hade kul ialf :)

2011-01-13 @ 23:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0