OMG!

Haha gjorde  ju som sagt en hiss och diss lista! Några av mina läsare har tagit väldigt illa upp med tanke  på att de ända dom snackar om är en sak som stod på diss listan!

Det är ju inte meningen att ni ska försöka ta livet av er bara för att ja skriver saker på bloggen!

Och de va inte meningen att ni skulle ta åt er så mycket som ni verkar göra!

Men det är min blogg och jag säger ju de jag själv vill eftersom de är jag som bestämmer vad som ska skrivas här!

JAG tycker att man ska kunna visa hur man är utan att göra om sig själv, okej om man ändrar ljus ch kanske lägger in lite bling bling men va fan göra läpparna större? Göra håret större och fixa till huden å ALLT? De är patetiskt! KISSIE VARNING!

Så nu lämnar ja de här bakom mig så ingen skadar sig själv!


I JUST LOVE MYSELF! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0