Såg att mitt kvällsinlägg kom ut nu :/

God morgon, gick upp för kanske en timme sen men skriver god morgon nu iaf! :)

Vaknade av väldigt dåliga "nyheter" så är inte på världens bästa humör!!
Men får hoppas på att de kanske löser sig på något sätt.. Kan tyvärr inte säga vad det handlar om, för det är mitt privatliv..

Just nu är jag hemma hos syster Fia och ska dricka lite kaffe å prata lite..

Kims pappa fyller år idag också så vi ska dit senare och fira honom, sen får ja se vad som händer!



Skriver senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fick du mens/missfall?? :O

2011-01-16 @ 14:12:35
Postat av: Malin

Neej det är inget sånt de handlar om!

Kul att du är så inne i bloggen.. :)

2011-01-16 @ 14:26:27
URL: http://peaaarl.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka små tuttar du har ^^

2011-01-16 @ 14:55:42
Postat av: malin

Heller små och fasta än stora och hängniga!

Det är bättre att ha små tänk sen när man får barn, dom blir mycket finare efter så än om man redan har stora och hängiga så blir dom riktigt vidriga!



Trivs bra med min bröst och min pojkvän älskar dom satt ja lider inte ;)



2011-01-16 @ 15:33:27
URL: http://peaaarl.blogg.se/
Postat av: milla

varför sitter du ens å "klagar" över någon annans kropp? sån onödig tid! You go G

2011-01-17 @ 18:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0