SOLSIDAN!

Ska snart sätta mig och kolla på solsidan (avsnittet som kom ut idag) det är faan BÄST, missade de på tv eftersom ja spelade bingo sen kom de lite folk hit å mös lite, de va Natha, Sara, Kippe & Kim och sen såklart så va ju min älskling här! <3

Så nu blir de en mysig stund i sängen och sedan sovdags, SKÖNT!

Jag och baby har hållt igång riktigt ordenkligt idag ;) Men de gör vi väl alltid, typ varje dag.. Grr! Haha!

Nää nu har ja inte tid att sitta här och skriva ska ju till skolan imorgon också, satt nää nu blir de solsidan sen mys sen sova, smutt som faan..




Jag & Min Underbara Pojkvän På Nyårsafton
Gud Vad Jag Älskar Dig
Har Aldrig Känt Såhär För Någon Förut

Du Är Den Finaste Som Finns På Denna Jord
Jag Vet Att Du Aldrig Skulle Svika Mig

Du & Jag
Föralltid





See yoou tomorrow!



Kommentarer
Postat av: Älskilingen <3

Jag älskar dig mest av allt i världen! <3 Du är det finaste och underbaraste som finns det går inte att beskriva med ord!<3

2011-01-16 @ 23:05:10
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH söndagshumor. 3faldigt tillbaka säger jag bara. Lika barn leka bäst ;)

2011-01-17 @ 01:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0