SORRY!

Förlåt för dålig uppdatering, men hade inte med mig datan till skolan idag eftersom vi bara hade prov, då kände ja att ja inte orkade gå runt med en data när den ändå inte skulle användas!!

Kom nyss hem, har varit hemma hos syster Fia sen ett idag. :) Jag, Vendela & Natha va där men Natha va inte så långvarig..

Nu blir de väl bara en kväll hemma å ta de lungt, ganska skönt faktiskt om ja får säga de själv :D

Ska hoppa in i duschen snart å sen lägga mig och kolla på en film tänkte jag, SKÖNT!

På lördag ska de festas, NAAJS! Ska ut med tjejerna, kommer bli grymt kul..

Har inte så mycket att skriva om faktiskt, eller jo jag tror att ja gjorde ifrån mig på ett PROV, hur bra är inte de lixom?!? Ni vet när man har känslan i magen att ja kommer få många rätt, EXAKT den känslan va de!!
De andra gick dock inte så bra men de va tydligen bara ett läxförhör, haha trodde man bara hade de när man gick på låg/högstadiet, men men va fel man kunde ha ;)


Nu ska jag pussa på min man, har saknat han riktigt mycket idag! :( <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

"eller jo jag tror att ja gjorde ifrån mig på ett PROV, hur bra är inte de lixom?!? Ni vet när man har känslan i magen att "



HAHAHAH asså förlåt men du glömde nog skriva bra, så det såg först ut som om du släppt en mök eller skitit på dig! hahaha



tack för ett gott skratt =)

2011-01-20 @ 21:27:37
Postat av: Fia

Hahahahahaha!!! Precis vad jag märkte när jag läste! Fy farao vad roligt det blev! :D

knassyster <3

2011-01-20 @ 22:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0