Åååh vad ja är glad!

Heelt sjuukt, har varit på riktigt bra humör idag trots att jag har haft tandverk i 7 dagar :/ Stackars mig!!

Imorgon kl 14:30 blir de naglar, älsklingen har valt färg å de kommer bli riktigt fint, han valde en perfekt färg nu när de börjar bli varmare ute (sol) ni får se imorgon! Gillar att överraska er, har ni märkt de? Ja är ganska dryg, men som pappa brukar säga är man dryg så räcker man längre ;) Kaatshiiing!

Imorgon kan ni få en outfit bild också ;) FRAMSTEG, haha!!

Nu ska ja mysa med min baby..



See you tomorrow, god natt mina fina! <3


Kommentarer
Postat av: camilla

hehe, kul med överrakningar =). bra att du sa upp dig från jobbet o de va ngt som inte gick rätt till! Man ska va stark.

2011-03-30 @ 07:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0