Äntligen!

Blogg.se har inte funkat idag!! :( men nu verkar problemet vara löst! Sitter just nu och väntar på tåget, ska in till stan och jobba! Visst är jag duktig?!?! ;) det är riktigt fint väder idag men fortfarande för kallt om jag får säga vad jag tycker! Blir tyvärr ingen bild för jag bloggar från mobilen! Jag fattar nu hur man gör men inte hur man lägger upp bilder, vi tar en sak i taget.. ;) älsklingen kom hem och lunchade med mig, gulleplutt <3 snart firar vi 1år, shiiit vad tiden har gått fort, och vi beter oss fortfarande som nykära.. Får se vad som händer på 1års dagen, har har börjat planera lite men man vet aldrig om Kim har något lurt i sitt huvud :P hihi! Skriver mer sen när Jag kommer hem! Puss på er...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan mms:a in bilder juuuu! :)

2011-03-16 @ 16:41:24
URL: http://grusoglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0