Champange! :)

God Morgon!

Firade ju Carro igår :)
Först va vi hemma hos henne och mös, hon hade gjort det jätte fint med massa småplock <3 Sen drog vi vidare till 3 kronor där de va Rock kväll. :/ Men de va kul ändå! :)
Kvällen slutade med att jag och Natha blev bjudna på en flaska champange, haha vi drack upp hela :P
Känndes lite pinsamt att sitta i Vallentuna och dricka champange på en rock kväll.. Menmen kul hade vi iaf..
Det känns ju idag att man drack de igår alltså man känner sig heeelt bääng! :O


FINA TJEJERNA NATHA & SARA <3


Det finns fler bilder som jag inte har så ska be dom som har kamera att lägga upp så jag kan visa er! :)

Vart väck imorse av att någon står och tok knackar på våran dörr och jag går och öppnar samtidigt som jag sover.. haha där står Adde och vill komma in. :) Så nu har vi fikat/ ätit frukost Jag, Kim & Adde! Kul med sällskap!
Snart ska vi ner och träna med Linn & Calle, NAAAJS! Hoppas bara att ja inte spyr ner heela stället..


Skriver senare! <3





Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fina bilder :)

2011-03-14 @ 16:21:40
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0