Dålig uppdatering jaaag veet men...

Jag har haft fullt upp! Jobbade igår till 10 på kvällen, älskligen kom och hämtade mig, vi gick och la oss på en gång, båda var heeelt slut! Men det gick skit bra att jobba iaf så det var skönt de!

Idag så har jag jobbat på kontoret (kims jobb) fast han är ju installatör så han var ju såklart inte där :( Men det gick bra..

Baby kom och hämtade mig när han slutade så åkte vi och åt sen körde han hem mig till Fia och han åkte hem.. Efter en stund så kommer han och hämtar mig å vi åker till Kista för att handla present till hans syster.. Vart jätte fina saker, hon fyller 18 imorgon <3 Efter Kista så åkte vi hem och åt middag (pasta carbonara) grymmmmmt gott!!

Nu sitter jag här (naken) HAHA för har precis duschat och var påväg till sängen men kom på att jag inte har BLOGGAT nånting idag så kände att jag var tvungen till att skriva.. Haha mina kompisar ringer och säger hela tiden -MALIN DU MÅSTE UPPDATERA DIN BLOGG! Haha, kul att dom följer den iaf.. Även fast vi träffas typ vajre dag..

Imorgon ska jag vara hemma med min prinsessa tror jag, om inte Pappa kommer insmygandes som varje morgon och hämtar henne.. (heelt sjuuk, märker inte ens att han hämtar henne) SNACKA OM TRÖTT PÅ MORNARNA!


Nu ska jag sluta att prata om INGENTING!


Imorgon kväll: Blir det utgång och fira Linn (kims syster).
Under dagen har jag ingen aning om vad som händer, får ta det som de kommer helt enkelt!


Bjuder på 2 bilder från idag (påväg till Kista, ser lite halvflummig ut dock, men men) !

PUSS TILL ER SOM LÄSER MIN BLOGG!

SEN HAR VI EN COOL BILD ;) *SKOJJA*



Hoppas att ni haft en bra dag/kväll, lovar att skriva imorgon..
Vill ni ha en dagens outfit då?  SÄG TILL!

Sov gott all kärlek till er där ute /Malin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0