Halt som F*N!

God Morgon! :)

Tog en lång sovmorgon idag, de behövdes! Fick slita upp Elda ur sängen imorse! Hon vill ALDRIG gå upp, hade hon fått välja hade hon sovit heela dagen! :P

Bild tagen nyss på min prinsessa <3


Idag är jag ledig från skolan, skönt att vara ledig första dagen efter lovet ;)

Klockan 4 ska jag jobba å slutar 9 då de blir gymma, riktigt skönt att gymma faktiskt, man känner sig mycket piggare å sådär.. :)

Igår spelade jag bingolotto haha de va stjärnbingo och jag satt och klagade över att jag aldrig fick någon stjärna sen mot slutet så kollade jag på "tabellen" och hade man inga stjärnor så vann man en ny bingolott :) Så de va de jag vann! Alltid något iaf..

Lovade ju att lägga ut bilder på nya jackan men har tyvärr bara kunnat ta kort på mig själv så ja har i stort sett bara kort på luvan (som jag älskar extremt mycket) luvan är grym! Stor svart päls på den! (äkta)




Nu ska jag gå ner till centrum och fika med syster <3
Skriver sen när ja kommer hem från jobbet/gymmet :)
Får se kanske halkar å får hamna på sjukhus innan ja kommer ner till centrum, de är så j*vla halt ute! :(

Jag just nu:




PUSS PÅ ER!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0