I´m happy! :)

Veet ni vad jag har gjort?.... Jag har beställt hem 5 klänningar, tror ni att jag är glaad eller?
Visar sen när dom kommer om ca 2 till 5 dagar! Wooop woooop..

Just nu sitter jag hemma, gick och mötte Kim & Elda en bit som va ute på promenad.. :)

Lagade ju ett hål idag det gick skit bra, gjorde inte ont alls så det va riktigt skönt MEN det är fortfarande bedövat, hatar de som fan :( Dumma!

Har ingen aning om vad som händer idag, jag ska iaf träna men sen då? :/ Får se, tar de som de kommer..


Skriver senare när ja eventuellt har gjort något intressant ;)

GAMMAL BILD PÅ MIG, INTE SÅ VACKER MEN DEN BJUDER JAG PÅ!
ÄLSKAR HÅRFÄRGEN Å SNART HAR JAG SÅ IGEN! BAAM BAAAM!


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0