Jobb, jobb & Jobb

Heej!

Puuh, äntligen får man andas ut, kom hem från jobbet för en stund sen.. Jag trivs verkligen, alla som jobbar är heelt underbara och allt går hur bra som helst! :)
Snart ska jag fylla i dagar som jag kan jobba på och sådär, tänkte försöka jobba MYCKET i sommar så man har massa pengar :) Dee e naajs!
Imorgon ska jag jobba kväll sen på måndag ska jag också jobba kväll!
Vecka 11 blir de jobb hela veckan :)
Om ni undrar vad jag jobbar med så är det på ett äldreboende! :)

Tror ni att jag hade tur när jag slutade, jag är påväg och byta om och ser i fönstret att jag känner igen människan som står utanför så är de Pappa som står där, HAHA snacka om tur! Bra jobb och en chaffis till jobbet och från jobbet! Kan de bli bättre? NOPE! ;)

Igår skrev jag ingenting men hade verkligen ingen tid över till att sitta vid datan :(
Jobbade från 07:30-15:00. Efter de mötte ja upp syster vidare till dagis för att hämta Simone sen till Centrum å fika. Efter de kom älsklingen och hämtade mig åkte hem och böt om ner och gymma hem å duscha sen till arninge och handla mat mm.. Sen till glasmästeriet och hämta ut Kims bil (ny ruta) vidare till väsby och lämnade en "tillfällig" bil.. FULLT UPP MED ANDRA ORD!

Idag ska vi nog träna, beror på hur sent min älskling slutar! :)
Sen har vi inga planer alls tror ja! Inte vad jag har planerat iaf!

Vad ska ni mina trogna bloggläsare göra today? :)





Kommentarer
Postat av: Sara

Va duktig du är hjärtat!!! <3

2011-03-03 @ 14:27:46
Postat av: camilla

har du jobbat där länge? skönt att ha ett jobb =)

2011-03-03 @ 17:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0