Lista!

Matvanor:

Bästa maträtt? Kött som man gör i ugnen och har potatis och svartvinbärsgéle till!
Bästa dryck? Cola

Hat dryck och maträtt? Whiskey & grisfötter

Bästa alkoholdryck? cider & öl

Använder du smör på smörgåsen? Yes!
Smågodis eller färdiga påsar: Både och :)

Favoritglass? Sandwich

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Olika, shoppar nästan aldrig varje månad men kanske 200..

Har du mer skor än kläder? Ungefär lika mycket ;)

Favoritplagg? Leggings, klänning och stövlar

Hatplagg? Jeans, jag tycker verkligen att de är obekvämt!

 

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Både och ;)

Vad vill du bli? Jobba med djur!

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Yes i DO!

Är lönen viktigast? Nej att man trivs också!

 

Boende:

Lägenhet eller hus?

Framtidsplaner med boende? Lägenhet i ett hus
Litet eller jättestort? Beror på..
Drömboende? Ett naajs hus i USA
Landet eller mitt i stan? Beror på, men tror nog mer på landet

Mysigt eller sterilt? Både och!!

 

Lite allt möjligt:

Har du barn? Nope

Är otrohet okej? Det är aldrig okeej!

Älskar du någon? OM JAG GÖR, MIN KIM <3

Betyder familjen mycket för dig? Min familj betyder allt för mig!

Är du lojal? Yes i AM!

Tycker du om att dricka dig full? Både och ;)

Hemmafest eller krogen? Beror på sällskapet! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0