Pasta Carbonara!

Kom nyss hem till Kippe och Sara igen..

Idag: Vaknade vid klockan halv 12, gick upp och tog mig lite juice och en morgon cigg!
Efter de ringer jag min älskling för att kolla vad han gjorde då han va påväg hem så vi lunchade tillsammans :) Alltid liika mysigt att vara med min pojkvän! När vi ätit upp så körde min baby ner mig till min älskade fina vän Sara.. Vi har umgåts hela dagen och haft det roligt som alltid :) Jag har snart gjort klart alla mina rest uppgifter till skolan så jag kommer få godkänt i 3 ämnen (hur bra som helst) och jag har Sara att tacka som var så himla snäll och hjälpte mig <3

Efter ett tag kommer båda våra pojkar hit då vi drog och shoppade lite :) Älsklingen köpte två par skor till mig, så jävla snäll kille jag har.. Jag ber aldrig om någonting av han så då tyckte jag att ja kunde fråga om nya skor :)
FINA VA? 



När vi hade shoppat klart så drog vi till Madonna (resturang) och åt Pasta Carbonara, Om ni ska äta ute och gillar Carbonara så åk till Madonna (täby)..

Nu sitter vi här i soffan och bänner skiva till mig och Kim som vi kan ha i bilen och röjja! ;)


Skriver senare <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0