Sen update!

Sorry mina pärlor men har inte haft ork att skriva idag!!

Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade vid 14:00 typ sen käkade jag frulle å sådär.. Jag och baby fixade stallet idag efter de har jag bara chillat hos syster FIA! :)

SÅG SISTA AVSNITTET FRÅN SOLSIDAN ÅÅÅH JAG KOMMER SAKNA DET! :(
Ni som sett de sista: Är det bara jag som är känslig eller fick ni också rysningar och typ lite tårar när Europe kom in? Haha vilken mes jag är ;) Men det är ju bra att ja kan visa mina känslor iaf, vissa kan ju inte de ;)




Just nu är jag med mina ängel Nathalie :)
Ska vara social mot henne så skriver antigen när ja kommer hem eller imorgon aiight!!

Pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: camilla

Jo jag vart också lite tårögd då =)

2011-03-21 @ 07:44:09
Postat av: Ven

Jag grät...

2011-03-27 @ 14:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0