Söndag=Bingo

Heej!

FÖRLÅT!

Jag har inte haft tid eller ork att sitta framför datan..

I fredags så jobbade jag ju älsklingen kom och hämtade mig när ja sluta så åkte vi förbi Frank och tog en cigg :)
Sen vidare hemåt och sov..

Lördag: Vi åkte till Gävle till Dollar Store vi trodde att de skulle vara grymt där (de är de i Dalarna) men vi båda blev besvikna men fick vi iaf med oss lite saker till Elda och vi fick en mysig stund för oss själva <3
 Efter de så åkte vi till Eldas uppfödare så Elda fick leka med sin mamma och sin bror :) Shiit vad fin Eldas bror är, det var han vi ville ha från början (de va därför vi ringde på annonsen) men är SJUKT glad att vi tog Elda <3

Sen körde baby ner till mig Centrum och ja mötte upp tjejorna Natha, Linn & Carro så drack vi kaffe. Senare åkte vi ut till frösunda till Linns föräldrars kompisar och spelade spel haha blev ganska sent man jag och Linns pappa vann :)

Efter de drog vi till Kippe & Sara där va Sara, Kippe, Kim & Lizan.. Satt där en stund sen klämde jag Natha & Kim in oss i bilen och åkte till donken :) ALLTID LIKA GOTT ATT NATTÄTA! :D

Sen va de läggdags <3

Idag: Bara varit hemma och städat och fixat här hemma så nu är det fint.. Vi åkte en snabbis hem till Fia, Jocke & Simone och snackade lite..

Nu, sitter jag hemma och spelar Bingo, är skit nära på att vinna hela tinden! FÖRST 20 000 SEN 50 000.. Hoppas jag vinner nu, sista spelet är snart... ;)

Efter bingo så ska vi mot berga och möta Kims kompis..



Skriver nog när jag kommer hem <3


Puss på er!


Kommentarer
Postat av: camilla

kommer de bilder på vad du köpte? =)

2011-03-27 @ 21:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0