Sovdags!

Haallooj!

Känns som att jag aldrig får tid över att skriva här.. :/ Tråkigt!
Det jag gör om dagarna är: Sover, fikar & jobbar å så håller de på sådär..
Men det kommer bli bra när man satt sig in i allt, det är tur att jag har världens bästa pojkvän som hämtar mig varje kväll när jag jobbar, tänk er själva slutar oftast 21:00 så ska man åka från Söder och hem, puuuh neej aldrig, då skulle ja adlrig kunna umgås med min familj.. Sen har vi Pappa som ställer upp som fan som tar Elda med sig till jobbet varje dag.. Kim kommer ta henne när det är varmare ute, inte snällt att låta henne vara ute i kylan och glo lixom.. :)


Provade nyss kläderna jag beställde från nelly, kunde ha en kjol den va dock as snygg. Sen så var de två klänningar då båda va jätte tajta vid tuttarna :/ Men ja skickar inte tillbaka dom för jag ska ju gå ner i vikt och dom klänningarna vill jag verkligen ha så bäst att ha kvar dom  ;) Sen har vi en "skjortklänning" som satt riktigt fult/stort,det är snyggare att gå ut med ett duntäcke på sig om man säger så :P Så den fick åka ner i påsen igen..
Haha, ni får tyvärr inga bilder idag, kan kanske ordna det imorgon..

Är så trött ska snart lägga mig i sängen och sova, ser att min älskling redan TOKSOVER haha sötnos! Tur att vi precis va ute på "lång" promenad med Elda så jag slapp gå ut själv i mörket, vem vet vad man kan möta på när man går själv..! :P

Här kan jag bjuda på en bild från min "Middag" på jobbet, man blir bortskämd ;)




Fick kommentarer om att ni vill att ja ska lägga upp mycket bilder, självklart kan jag göra de, vill ni ha gamla bilder? Eller nya? Outfits bilder får ni dom dagarna jag har tid, kanske inte så snyggt att visa upp mina "jobbkläder" så lovar er mycket bilder på helger/ dom dagarna jag är ledig!

En till kommentar från Camilla: Jag bor fortfarande i Vallentuna :)

Hoppas att ni fick lite att läsa nu mina kära läsare! :)

God Natt & Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0