Torsdag! :)

Idag är det torsdag = snart fredag = FEST! :)

Ska på två fester ihelgen en på fredag och en på lördag.. Kommer nog att bli skit roligt tror jag! Inte ofta man är på hemmafest.. :)

Funderar på att börja blogga på Myshowroom.se har skapat ett konto men försöker lära mig hur de funkar :P Men lovar att berätta för er om jag byter ;)

Jag och Sara sitter här i skolan och har precis gjort klart vårat arbete vi har startat en webbutik, faan de är något man kanske ska testa på? Eller vad säger ni? Skulle nog vara skit kul..

Igår så skrev jag inte på kvällen för jag va ner och träna från 9 till 10 efter de åka vi hem och duscha sen bäddade vi rent i sängen och vi båda sov som gudar! Riktigt skönt med nybäddat i sängen alltså! <3


JAG IGÅR INNAN TRÄNING! SNYGG BH VA ;)




SKRIVER SEN! PUSS PÅ ER <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0