Vill ni veta en sak...?

Jag jobbade ju i fredags men det är såhär, skulle ha jobbat på lördagen också men på morgonen så hörde jag av mig till min chef och sa att jag aldrig mer tänker komma tillbaka! Vet ni varför? HAN ÄR EN IDIOT!  Tänker inte förklara varför men jag vet att jag gjorde det rätta, hoppas bara att jag får mina pengar (vilket jag hoppas för hans egna skull) Jag bryr mig inte om det där jobbet faktiskt, det ska vara roligt att jobba men med han som chef så är det omöjligt.. 


Jag har ju mitt andra jobb som jag ska börja jobba på som fan nu! :D OM jag är glad! Jag blir faktiskt välidgt glad varje gång jag kommer dit! Alla så himla trevliga och hjälpsamma där (vi är ett team) Och det är SÅ det ska vara på en arbetsplats.. :) Sen finns det ett till jobb som jag ska söka till kul å ha lite olika att pröva på.. Sen kanske jag eventuellt innom kort har ett till.. Tänker inte berätta nu så vi tar de när de kommer :) Nyfikna? YES! :D


Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, vaknade av att älsklingen kom hem (han hade håltimme som han sa) HAHA! Sööt eller vad? <3 Så vi åkte ner till flickorna i Caféterian och fikade lite sen åkte vi till berga för han hade ett jobb där fast jag åkte ju till Mormor och åt mackor och snackade lite skit! ;) Hundarna va heeelt gaalna haha Elda har sovit ända sen dess.. ;)

Efter de följde jag med älsklingen på ett jobb, fast jag och Elda chillade i bilen, lyssnade på musik och njöt av solen! HOPPAS DET BLIR SOMMAR SNART!!

Sen fick de bli donken (nu får vi skärpa oss!!)


Svängde förbi syster Fia och drack lite kaffe sen skulle hon och en kompis ner och sola så jag hakade på..
Tillbaka hem till Fia och jag och baby åkte och tränade, faan va skönt de är efter man har tränat, kroppen är typ "skön" man vill bara lägga sig ner och njuta av att kroppen känns så skönt! Haha låter lite konstigt men vem har påstått att jag är NORMAL? ;) NOT ME!!


Jag idag, shiiit vad man längtar till sommarn när man har solbrillor!




NU: Sleeptime, skriver imorgon mina skööna!! <3
GOOD NAAATT!



Kommentarer
Postat av: Fia

2011-03-28 @ 23:44:11
Postat av: Fia

Så synd att du glömde brillorna hos mig då :/ hähähähähä ;) Love you <3

2011-03-28 @ 23:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0