Wiieeoo!

Haha ni vet att jag sa att jag beställde hem 5 klänningar, de va så att jag gick in på hm efter de och beställde MASSA saker därifrån också, hihi. Sen beställde Mamma hem massa saker från Halens till mig, så vem har snart en heelt ny sommar garderob? ;) MOOOII! Visar er ALLT sen.. :)

Dagens otufit, enkel men ändå fin:
Linne: Gina Tricot (vanligt)
Kjol: Bik Bok förra året
Leggins: Pappa köpte, vet inte vart dom kommer ifrån!




Kom nyss hem från Kims päron, va där och tog en kaffe sen gick jag och Kims mamma en sväng med hundarna <3 När vi kommer in så fick jag och Kim ett sele till Elda som är skit bra när dom drar i kopplet, hon är expert på de när de blåser ute :/ Och snart ska jag och prinsessan börja gå kurser tillsammans :) Kommer bli grymt roligt..

Just nu sitter jag här och skriver för fullt, Kim äter Kesella vanilj och Elda har precis ätit upp så hon går runt och rapar :P *CHARMTROLL*
Elda just nu, visst har hon blivit lite större? :)



Jag har nog inte gjort något mer intressant idag faktiskt.. :/

Imorgon: JOBBA JOBBA JOBBA! Börjar 5 och slutar 9 tror ja, hoppas de iaf..
Innan jobbet ska jag bara vara hemma och mysa med Elda och gå en skön promenad samt träna lydnad!

Skriver imorgon, ska lägga mig i sängen och MYSA nu!
Jag och Älsklingen just nu<3




Puss & God Natt <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0