Wohooo!

Jag fick jobbet! :) Är suuuper glaaad!


Kom hem nyss har virrat runt i stan sen åkte jag till Bromma för att Kim skulle hämta upp mig så vi kunde åka hem tillsammans men då gick hans jobb åt h*lvette så jag fick ta bussen från Bromma..
Haha men de va inga problems!
Är ju glad idag så de va skönt att åka en bit extra och fundera lite.. :)

Nu sitter jag och väntar på maten,
det är mamma som lagar så då blir det
Chicken Nuggets med pommes,
men det är gott.. :)




Sen är de träääna som gäller..




Skriver senare, puss på er!


Kommentarer
Postat av: camilla

Grattis! vad är det för jobb?

2011-03-15 @ 21:40:32
Postat av: MördarBritt

Du är så diktig BÄSTA VÄN <3

2011-03-15 @ 23:35:05
Postat av: MALIN

Camilla: resturang :) <3

Mördarbritt: tack baby! Du är bäst <3

2011-03-16 @ 00:27:50
URL: http://peaaarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0