Har haft fullt upp!!

Haaloojj! :)

Sorry mina fina läsare men har verkligen inte haft tid att skriva, har jobbat, firat en som fyllde år, och inte varit hemma så mycket..

Igår var jag på 30-års fest, min systers kille fyllde år så dagen började kl 12:15 med 5-kamp (hela dagen va en överraskning för Jocke, han visste ingenting!) efter 5kampen drog alla hem och fixade sig sen vidare mot överraskings festen :) Va faktiskt kul å umgås med "nytt" folk :) Massa nya ansikten å sådär.. (de hade varit roligt om mina vänner va där så tro inte att ja menade illa) <3 :)
Idag så har ja typ legat på golvet och grinat pga mensvärk :( Stackars mig men de va bara att knapra i sig en smärtstillande och göra sig redo för jobbet.. :/ Men de gick dock riktigt bra att jobba idag kul å jobba med folk som man tycker om och trivs med! <3

Har inte så mycket att skriva faktiskt.. :/ Ni får några bilder..

Visst är ja snyggare i blont hår ;) Raaaarr! Grrrrr ;P




Världens finaste hund, Sara tog bilden när hon å Kippe passade henne i lördags (hon sov över hos dom också) Är glad över att man har vänner som ställer upp! <3 Taack!



God natt Babes! ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0