Heej :)

Heelluu mina fina!

Vaknade ganska sent idag då ja gick upp och såg det hemska vädret och ville bara lägga mig i sängen och "dö" va faan är det med Sverige????!!!!??

Aja, ringde Linn och kollade om hon kunde hämta mig för vi skulle till skolan och lämna pengar för Gubbskivan, faan va naajs de kommer bli, 3 rätters med vitt vin till Mmmm!! :D Sen bliree PARTYY!!
Efter de så gick jag & Kim till centrum för att handla frukost så handlar några frallor, skinka & tonfiskröra med räkor i, OCH  de va så JÄVLA GOTT! Man kunde knappt sluta äta, gillar ni tonfisk så köp de vid köttdisken där dom gör allt själva, visst de kostade lite men de va lätt värt de!! <3 Vi gick iaf hem till Natha och åt frukost med henne hihi mysigt!

Nu sitter Jag, Natha & Sara hemma hos sara och jag väntar på att tiden ska rinna iväg så jag kan gå till frissan.. LÄNGTAR!!

Idag kl 18:00 ska jag till frisören och fixa så jag ska bli lite ljushårigare, måste gå stegvis annars kommer barret ramla av :P Visar er en bild ikväll på resultatet..

Såhär ska jag jobba fram till att få det är mitt MÅL! :) Fint va?


Fick en fråga om Dollarstore.. Jag och min pojkvän åkte dit till Gävle och hade HÖGA förhoppningar men när vi kommer in börjar vi undra vart fan vi hamnat, de va inte alls som alla säger att de är fett bra å man hittar skit mycket fint men de är såhär ska de vara bra så får man åka till Dalarna där är de tydligen jätte bra så åk INTE till Gävle! :D  Köpte bara lite saker till hunden å lite godis till hemvägen!

Nu ska ja vara lite social, see yoou later! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0