Puuuh, andas ut! :)

Nu ligger jag i sängen och tar de lugnt, kanske ska dra på någon bra rulle eller nått? Min fina prinsessa Elda ligger breve mig och sover som en stock :P Min baby sitter vid "stora" datan å kollar bilar.. Vi ska eventuellt köpa en bil imorgon.. :) Vi har en bil nu (Golf) men de är lite småfix kvar på den, vi fick den gratis av en gubbe som skulle skrota den så älsklingen har fixat den nu å sådär så vi ska bara fixa lite småsaker å sådär å sen besiktiga den å tjäna lite pengar på den tänkte vi :) Vilket ja tror kommer gå ganska bra! (man kanske ska börja göra bilaffärer) HAHA! :P
Inge mer om de ni är nog inte så intresserade av de, haha men ville bara säga de :)

Idag har jag och Kim varit hemma hos Fia och skulle hjälpa henne och byta matta ute på balkongen, och NEJ hon kan inte göra de själv för hennes rygg är inte på topp :/ Stackars henne, jag vet själv hur ont jag har i ryggen när jag har som ondast och kan bara tänka mig hur ont hon har, hon får inte ens bära sitt egna barn eller damsuga.. AJA, mattbytet slutade med att vi började möblera om på balkongen och sen sprang vi upp till vinden och hämtade och lämnade bokbyllor/byråer/prydnadssaker å jaa massa spring fram å tillbaka till contaniern å slänge skit.. FULLT UPP! Men OM de vart mysigt :) Kul att hjälpa någon när de uppskattas! <3

Sen vart vi bjudna på middag, Fia lagade någon Thaimat med kyckling och ris (gott) :) Hon är duktig hon!

Efter maten körde Jocke (fias kille) hem mig och Kim så vi packade ihop all våran tvätt (tre Ikea kassar) och åkte till täby och tvättade 6 maskiner och fick allt torrt inom 3 timmar! Fy faan vilken lyx att bo i lägenhet och ha tillgång till sånna grymma maskiner/torktumlare/torkskåp! GRYMT! :D Och riktig lyx för oss att få komma dit en gång i månaden och tvätta ;P

När vi va där så åt vi massa glass å drack kaffe å snackade lite och hade de allmänt mysigt..

Oj nu har jag skrivit en bok :P

Skriver mer imorgon :)

Gammal bild. men skit samma ;)



Puss, skriver imorgon! <3



Kommentarer
Postat av: camilla

Varför måste du åka ända till täby för att tvätta? Lycka till med bilen =)

2011-05-18 @ 19:46:34
Postat av: Malin

Jo för att vi åker till min pojkväns föräldrar.. Skönare å kunna tvätta mycket på en gång :) tack! De gick jätte bra med bilen.. :D

2011-05-19 @ 01:10:41
Postat av: Anonym

Jasså, du har en sån där kamphund du. Fy bubblan säger jag bara! Kolla in min blogg så kanske du ändrar dig.

2011-05-19 @ 12:54:32
URL: http://frunofrun.blogg.se/
Postat av: camilla

jaha =) jag förstår. vad ska ni göra i helgen??

2011-05-19 @ 23:07:56
Postat av: camilla

SKRIIIV !! =)

2011-05-22 @ 10:16:35
Postat av: Anonym

nä malin, vart e du?? saknar dig!

2011-05-28 @ 22:50:27
Postat av: Anonym

varför skriver du inte??? saknar verkligen att läsa din blogg.

2011-06-12 @ 21:23:17
Postat av: CAMILLA

är besviken på dig =/

2011-07-26 @ 11:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0