Sovdags! :)

Halloj mina läsare! :) har precis kollat på en film dock gammal men den heter Be cool, vet inte riktigt om jag tyckte den va bra.. :/ vi var ju hemma hos syster och hälsade på så när vi skulle åka hem så ville Simone så gärna följa med oss hem och sova kl va lixom 21:00, var ju sovdags för henne för länge sen men va säger man till världens gulligaste unge? KLART hon fick följa med, hon och jag slog på filmen då men då säger hon Malin, jag är trött så jag bäddar ner henne i soffan med en flaska välling och vips 5 min å Sötnosen sov! ;) snacka om lätt unge.. Så imorgon ska vi en sväng och kolla i Täby centrum, då blir Simone glad, och de gör mig glad! <3 sådär nu har jag och Kim också bäddat ner oss så jag säger GOD NATT! Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Milla

så mysigt med barn!

2012-01-06 @ 22:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0